BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for vejområdet, en god fremkommelighed og en sikker færdsel - så er det måske dig vi leder efter.
Veje og øvrig infrastruktur binder byer og geografiske områder sammen. Frederikshavn Kommunes borgere, indpendlere og turister er dagligt afhængige af en god fremkommelighed og sikkerhed på vejene.
Nu har du mulighed for at være med til at give dit bidrag til dette arbejde. Vi mangler nemlig en sagsbehandler til et vikariat på 1 år i Vejmyndighed.
Hvem er vi?
I rollen som Vejmyndighed arbejder vi primært med myndighedsbehandling af vores kommuneveje og de private fællesveje, iht. vej- og privatvejsloven. Derudover deltager vi i forskellige udviklingsprojekter, og er med i høringsfasen ved udarbejdelse af lokalplaner, hvor der er særlig fokus på at sikre en god fremkommelighed og sikkerhed på vejene. Vi arbejder ud fra devisen "vi kan selv, men ikke alene" og samarbejder om opgaverne, på tværs i organisationen og med samarbejdspartnere og borgere uden for organisationen.
Hvis vi er så heldige, at det er dig, vi får som vores nye kollega, så bliver du en del af Vejmyndigheden med i alt 4 dygtige- og engagerede medarbejdere. Vejmyndigheden er det ene ud af to teams i Plan- og Vejafdelingen.
Hvilke opgaver skal du specifikt varetage?
I vikarstillingen får du – i naturligt samarbejde med dine kolleger – primært ansvar for behandling af følgende sagstyper:
- - Råden over vej – benyttelse af offentlige vejarealer herunder administration af gaderegulativet, som bl.a. er gældende i kommunens gågader.
- - Beskæringssager – beplantning i/over vejarealer.
- - Manglende snerydning eller renholdelse af fortov.
- - Vejvedligeholdelsessager – vedligeholdelse af private fælles veje.
- - Behandling af adgangstilladelser – primært overkørsler til private ejendomme mv.
- - Sager vedrørende utilstrækkelig fremkommelighed, hvilket kan skyldes, manglende vendemulighed eller ting der spærrer for passage.
- - Snerydningssager
Det er alle sagsområder, som varetages bedst, hvis du er åben og parat til at indgå i dialog om mulighederne for pragmatiske løsninger.
Hvad ønsker vi os af dig?
Vi leder efter dig, der har mod på og lyst til at indgå i et samarbejde med os om veje og infrastruktur som fagligt område. Du har måske en uddannelse som fx landinspektør, ingeniør, erhvervsjurist, teknisk designer, HK med flair for myndighedsbehandling eller måske har du anden baggrund og ønsker at fordybe dig i et nyt teknisk område. Hvis din metodeværktøjskasse er i orden, kan vi hjælpe dig med resten. Kørekort er en forudsætning.
Det er en selvfølgelighed, at du er god til at kommunikere både på skrift og i tale, og at du har holdånd, altid leder efter de bedste løsninger og tager selvstændigt ansvar i de samarbejdsrelationer, du indgår i.
Lyder stillingen som noget for dig?
Hvis du kan se dig selv i nogle af de ovenstående opgaver, så tøv ikke med at indsende din ansøgning eller kontakte os for mere information. Vi glæder os til at høre fra dig.
Du er velkommen til at bede om yderligere oplysninger om stillingen hos afdelingsleder Anders Brandt Sørensen på tlf. direkte: 98458547 el. mobil 20378715 eller hos teamkoordinator Lars Lynderup på tlf. 98456276.
Løn og ansættelsesvilkår
Der er tale om et vikariat på fuld tid. Stillingen er med fleksibel arbejdsuge og mulighed for hjemmearbejde ind imellem. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftalen om lokal løndannelse.
Ansættelsessted vil være Frederikshavn Kommune, Rådhus Allé 100, 9900 Frederikshavn.
Ansøgning og oplysninger
Vi skal have din ansøgning senest den søndag 27. august 2023.
Ansættelsessamtalerne holder vi tirsdag den 29. august 2023.
Ansættelse pr. 1. oktober 2023 eller snarest muligt.. Der er tale om en tidsbegrænset ansættelse som udløber 30. september 2024,
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=bf46b400)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikshavn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Frederikshavn Kommune - Plan og Vej - Teknik og Miljø, Rådhus Alle, 9900 Frederikshavn
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=bf46b400&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5888715