Sagsbehandler med ansvar for at understøtte drift, sikkerhed og produktionsteknisk rådgivning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du tænke dig at blive en vigtig del af Vedligeholdelsesområde Frederikshavns (VO FRH) daglige drift? Har du mod på at arbejde med militær sikkerhed og generelt bidrage med støtte til produktion og vedligehold?

Kan du se dig selv i en lille stab, direkte under Chefen for VO FRH, hvor opgaverne varierer meget, men centrerer sig om at støtte op om VO FRH´s evne til at levere vedligehold og reparationer af forsvarets systemer til tiden og i rette kvalitet?

Er du engageret og kvalitetsbevidst og sætter faglighed i højsæde? – Så er det netop dig vi mangler.

Om os

VO FRH består af i alt ca. 200 medarbejdere fordelt på fire specialværksteder

• Kanonværksted med hydraulikværksted
• Køl- og pneumatikværksted
• Sensor- og optronikværksted
• Installationsværksted.

Dertil findes der et støtte-, logistik- og et planlægningselement.

VO FRH varetager vedligehold og produktion, primært til søværnets enheder, men også til hæren, flyvevåben og hjemmeværnet. Vi råder over mere end 13000 m2 bygninger og værkstedsfaciliteter og beskæftiger højt kvalificerede medarbejdere - primært civile.

Vi hjælper hinanden for at komme i mål med opgaverne og forventer godt samarbejde på tværs af afdelingerne.

Vi indgår i den nationale forsvarsplan og yder støtte til forsvarets udsendte enheder.
VO FRH er underlagt Vedligeholdelsesafdeling MARITIM, som ud over VO FRH består af Vedligeholdelsesområde Korsør samt langsigtet planlægning i Brabrand. Samlet set er vi en del af Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste (FVT), som er en niveau 2 myndighed i forsvaret med ca. 1700 medarbejdere.

FVT´s styringsgrundlag bygger på, at organisationen skal være: Operativ, faglig og effektiv.

Som arbejdsplads har vi fokus på arbejdsmiljø og lægger en indsats i at både det fysiske og psykiske arbejdsmiljø er i orden.

Om stillingen

Nedenfor et udsnit af de opgaver, der ligger i stilingen:

• Varetage sagsbehandling/rådgivning i forhold til værkstedsindretning indkøb
• Produktionsforberedelse
• Forberedelse i forhold til større produktions-maskinindkøb
• Repræsentere FVT VO FRH ved åbenhus arrangementer og ved besøg fra eksterne
• Assistere værkstedslederne efter nærmere aftale
• Kontakt mellem FVT VO FRH og lokal etablissementelement og opretholde overblik over vedligehold af bygninger
• Holde styring på lovpligtige eftersyn, så som porte, brandudstyr osv.
• Assistere Chefen med ad hoc opgaver
• Assistere i forhold til lærlinge, elever og praktikanter
• Lokal sikkerhedsofficer med tilhørende underlagte områder

Støttestrukturen, som du bliver en del af, består af tre medarbejdere: Din stilling, en arbejdsmiljøansvarlig samt en kvalitetsansvarlig. Vi forventer, at I kommer til at hjælpe hinanden på tværs af ansvarsområder.

Om dig

Vi forestiller os, at du som civil er maskinmester eller overværkmester, der har suppleret din erhvervserfaring med en akademiuddannelse i ledelse eller tilsvarende. Dette er et krav til stillingen, hvis du på ansøgningstidspunktet ikke opfylder kravet, skal du være indforstået med at gennemføre de pågældende fag inden for en årrække.

Vi forestiller os, at du før har arbejdet med ledelse, styring og planlægning eller dele deraf.

Du har et godt overblik og helhedssyn, samtidigt med at du har sans for detaljen i komplekse opgaver. Du har desuden en god teknisk forståelse. Du evner at bevare overblikket i en travl hverdag, hvor opgaverne kan variere med kort varsel.

Du besidder evnen til at formidle dit ansvarsområde på en professionel og faglig kompetent måde. Du kan indgå et fagligt fælleskab, hvor det sociale sammenhold er vigtigt for, at vi i fælleskab får løst opgaverne.

Du har gode sproglige evner i dansk og engelsk i både skrift og tale på et højt teknisk niveau. Du er fortrolig og erfaren med brug af IT systemer og gerne rutineret bruger af SAP.

Det er et krav, at du har et gyldigt kørekort til kategori B.

Ansættelsesvilkår

Du ansættes og aflønnes i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for civilt ansatte under Forsvarsministeriets myndighedsområde inden for Centralforeningen for Stampersonels forhandlingsområde (tidligere Forsvarets Civil-Etat). Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Til stillingen hører en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder bl.a., at du skal kunne sikkerhedsgodkendes, samt at du er forpligtet til at deltage i fredsskabende og fredsbevarende operationer mv.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte Chefen for Vedligeholdelsesområde Frederikshavn Oluf Kragbak. Grundet afvikling af sommerferie bedes du skrive en SMS til 40333864 med teksten "Ansøgning" - og du vil blive ringet op.
Hvis du har spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Mia Nordbeck Carlsson ved Forsvarets Personalestyrelse, mail fps-mnc@mil.dk eller på telefon 728 19937.

Ansøgningsfristen er den 6. august 2023. Samtaler forventes afholdt umiddelbart herefter. Ansættelse efter aftale.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket, hvor du vedhæfter ansøgning, CV og uddannelsesbevis. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARETS VEDLIGEHOLDELSESTJENESTE
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste er en kvalitetsledelses og arbejdsmiljøbevidst servicevirksomhed, der vedligeholder, reparerer og modificerer Forsvarets materiel. En del af virksomheden er i dag ISO og arbejdsmiljøcertificeret, hvilket forventes at blive udbredt til hele organisationen. Myndigheden beskæftiger ca. 1700 medarbejdere.

Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste består af en Vedligeholdelsesdivision med seks vedligeholdelsesområder fordelt geografisk over hele landet, og en Planlægnings- og Koordinationsdivision beliggende i Brabrand. De seks Vedligeholdelsesområder er specialiseret i at reparere, vedligeholde og modificere specifikke materielsystemer indenfor deres faglige søjle. Planlægnings- og Koordinationsdivisionen består af en Forretningsafdeling og en Driftsafdeling, som varetager koordinerende planlægning, uddannelse, styring, controlling og udvikling af Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.

Ud over at reparere og vedligeholde Forsvarets materiel så støtter Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste Forsvarets operationer og missioner med veluddannet militært teknisk personel, der udlånes til Forsvarets enheder iht. aftalte planlægning eller ad hoc i særlige tilfælde.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste, Vedligeholdelsesområde Frederikshavn, Flådestationen 1B, 9900 Frederikshavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=184276&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5864426

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet