Business Controller til Økonomielement Frederikshavn

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til, at styre, samt være en del af beslutningsprocessen om prioritering af Søværnets økonomi?
Er du engageret og god til at samarbejde?

Så er du måske den vi søger. Vi tilbyder gode karrieremuligheder og mulighed for kompetenceudvikling i en stor organisation med ”højt til loftet”.

Om os

Økonomielement Frederikshavn er økonomipartner for 1. og 3. Eskadre, og vi er sparingspartner for chefer og ledere hos både 1. og 3. Eskadres enheder.

Vi er underlagt Økonomistøtteafdeling 2 under Forsvarskommandoens Økonomidivision, og vores element består i øjeblikket af en faglig leder og en seniorsergent.

Økonomistøtteafdelingen består af flere elementer som vejleder Søværnet, Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste, Forsvarets sanitetskommando og Arktisk kommando. Forsvarskommandoens økonomidivision, som afdelingen er en del af, er organiseret som en partnerenhed under Forsvarsministeriets Department.

Om stillingen

Dine primære opgaver som Business Controller vil være, at understøtte økonomistyring og økonomifaglig rådgivning hos 1. og 3. Eskadre, hvor Du primært vil skulle støtte 3. Eskadre stab og enheder.

Du bliver tæt sparringspartner for de budgetansvarlige chefer og assistere dem med budgetudarbejdelse, opfølgning, analyser m.v. Opgaverne vil primært være relateret til en sikker drift med fokus på god økonomistyring.
Dertil kan forventes en række ad hoc opgaver, deltagelse i arbejdsgrupper og udarbejdelse af sags oplæg mv.

Du tilrettelægger i høj grad selv din hverdag. I elementet værdsætter vi en høj grad af fleksibilitet som tilgodeser ens privatliv. Hjemmearbejde er en naturlig del af hverdagen.

Om dig

Du er kontoruddannet, gerne med en økonomifaglig baggrund. Du har som minimum stor interesse for økonomistyring og erfaring inden for offentlig forvaltning.
Som person er du fagligt stærk og kan lide at arbejde i et miljø med både militære og civile kollegaer.

Du evner at samarbejde på tværs af organisationen, ligesom du besidder evnen til at arbejde både selvstændigt og som en del af et team. Du er konstruktiv, engageret, fremsynet og initiativrig og du evner, at bidrage positivt og med godt humør til opgaveløsningen.

Vi lægger vægt på at du:
• Besidder gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner.
• Kan kommunikere kompliceret fagligt materiale konkret og målrettet beslutningstagere.
• Kan samarbejde på tværs af organisationer og faggrupper.
• Har en strukturret tilgang til dine arbejdsopgaver.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er slået op civilt og militært.

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Fast tjenested vil være Flådestation Frederikshavn.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Økonomistøtteafdeling 2 kommandørkaptajn Morten Bitsch Madsen på mobil 3032 5451 eller mail fko-oe-choa2@mil.dk eller faglig leder FULDM Jess Nordstrøm Larsen på mobil 5338 0302 eller mail 1E-OE-01@mil.dk.kontakte

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Lasse Bruhn Bull på mail FPS-LBU@mil.dk.

Ansøgningsfristen er den 25 juni 2023 og samtaler forventes afholdt i forlængelse af ansøgningsfristen.
Ansættelse er pr. den 1. september 2023, eller efter aftale.

Du bedes søge stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, som bevis for uddannelse mv. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.


OM FORSVARSKOMMANDOEN
Forsvarskommandoen er Danmarks og Rigsfællesskabets øverste militære myndighed.
Forsvarskommandoen løser opgaverne under mottoet ”Værd at kæmpe for”, og vores primære ansvar er at udvikle, producere og indsætte de militære kapaciteter og enheder i nationale og internationale opgaver.
Forsvarskommandoen ledes af forsvarschefen, der samtidig er forsvarsministerens øverste militærfaglige rådgiver. Forsvarschefen har tillige ansvaret for den operative ledelse af de danske militære styrker. Forsvarskommandoen består af Forsvarsstaben og de fem kommandoer; Hærkommandoen, Søværnskommandoen, Flyverkommandoen, Specialoperationskommandoen og Arktisk Kommando.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Flådestation Frederikshavn, Flådestationen 1, 9900 Frederikshavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=183755&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5849576

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet