Bliv en del af holdet! Strukturerede og talstærke medarbejdere til Skattestyrelsen, Frederikshavn

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ønsker du et meningsfyldt arbejde og et liv, hvor der er en god balance mellem arbejde og fritid? Er du struktureret og talstærk, og ønsker du at udvikle dine kompetencer inden for administration, regnskab og bogføring? Så er det måske dig, vi kan byde velkommen på holdet i byen, hvor Palmestranden og det maritime spiller en central rolle.

Et bredt spænd af regnskabsmæssige og administrative opgaver i et nyt fællesskab
I daglig tale kalder vi os selv for "Danmarks største kasseapparat", fordi mere end 1.300 mia. kroner netto årligt går igennem vores "kasseapparat" i form af skatter, moms og afgifter. I vores afdeling bidrager vi med korrekt opkrævning, bogføring og afstemning af statens indtægter og afregninger og er på den måde med til at sikre Danmarks velfærdssamfund. Skat er ikke enkelt. Det er derfor, vi har brug for dig.

Du kommer til at arbejde i afdelingen Opkrævning og Betaling hos Skattestyrelsen på vores adresse i Frederikshavn. I Opkrævning og Betaling er vi ca. 430 dygtige og engagerede medarbejdere fordelt på 16 enheder i henholdsvis Ringkøbing og Frederikshavn.

På lokationen i Frederikshavn er der ca. 55 medarbejdere fordelt på to enheder; hhv. ’Opkrævning Motor 3’ og ’OOB - Udbytterefusion’. Vi bidrager bl.a. med håndtering af motorfordringer, betalinger, renteberegninger, stamdatakorrektioner samt udbetaling og bogføring af udbytterefusioner.

Begge enheder er forholdsvist nye, og kommer du med på holdet, kommer du til at deltage i udviklingen af enhederne, opgaveløsningen, kulturen og fællesskabet samt være med til at sikre et godt og naturligt samarbejde med medarbejderne i Ringkøbing trods afstanden.

Skat er ikke enkelt – Kompetenceudvikling, medindflydelse og onboarding
Skat er ikke enkelt - derfor er det vigtigt, at vi sammen med dig finder ud af, hvordan dine kompetencer bedst muligt, bringes i spil, og du får medindflydelse på, hvilke opgaver du kommer til at løse. Derudover får du gode muligheder for videre- og efteruddannelse, fx på akademi-, diplom- og masterniveau, hvor en del af studiet er i arbejdstiden.

Du får desuden et grundigt og struktureret onboarding forløb, hvor du får nærværende oplæring af en personlig mentor samt e-læringskurser og webinarer, der klæder dig godt på til at løse dine opgaver.

Kontoruddannet, finansøkonom, bogholder, eller?
Din baggrund er ikke afgørende, men du kan fx være kontoruddannet, uddannet finansøkonom, eller måske har du en anden uddannelse inden for administration, økonomi, bogholderi eller finans.

Alternativt kan du gennem din hidtidige erhvervserfaring have opnået gode forudsætninger for at arbejde med regnskabsmæssige-, og/eller administrative opgaver eller med bogholderi.

Vigtigst er det, at du har en god forståelse for tal, at du arbejder struktureret og detaljeorienteret samt, at du sætter en ære i at udføre et godt stykke arbejde.

Kom og bliv en del af Danmarks største kasseapparat
Hos os bliver du en del af et uhøjtideligt, nært og imødekommende arbejdsmiljø, hvor der er et stort fælles fokus på trivsel og arbejdsglæde samt en del af et stærkt kollegialt fællesskab, bl.a. gennem foreningen ”HUS”, der står for en masse gode fællesaktiviteter.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer via linket "Søg stillingen" senest d. 2. august 2023.

Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte:

I uge 27, uge 30 og uge 31 funktionsleder Tove Thorius på tlf. nr. 72 37 88 64.
I uge 27 og uge 28 funktionsleder Mik Ingenuus på 72 37 96 89.

Vi forventer at holde samtaler i uge 32.

Forud for ansættelse indhenter vi straffeattest samt referencer.

Tiltrædelse pr. 1. september, 1. oktober eller snarest derefter.

Der er tale om både faste og tidsbegrænsede stillinger med mulighed for forlængelse.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK). Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted bliver i første omgang Kattegat Silo, Silovej 8,5. 9900 Frederikshavn. Pr. 1. november 2023 bliver arbejdsstedet Skippergade 27, 9900 Frederikshavn.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederikshavn, Færgehavnsvej 31, 9900 Frederikshavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170336&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5863229

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet